Twoje dane osobowe bÄdÄ
uĆŒyte do przetworzenia twojego zamĂłwienia, obsĆugi twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celĂłw o ktĂłrych mĂłwi nasza polityka prywatnoĆci.
Regulamin sklepu internetowego  www.marcinprusinski.pl
- POSTANOWIENIA OGĂLNE
- Sklep internetowy dostÄpny pod adresem marcinprusinski.pl prowadzony jest przez Marcina PrusiĆskiego, prowadzÄ
cego dziaĆalnoĆÄ gospodarczÄ
pod firmÄ
MENTAL PROGRESS Marcin PrusiĆski, Sarni Stok 90/44, 43-300 Bielsko-BiaĆa, NIP 5492209569, adres elektroniczny:biuro@mentalprogress.pl
- Regulamin okreĆla prawa i obowiÄ
zki KlientĂłw oraz Sprzedawcy.
- Regulamin sporzÄ
dzony jest w jÄzyku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisĂłw ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. â Kodeks cywilny.
- W celu zawarcia umowy ze SprzedawcÄ
Klient moĆŒe przed zĆoĆŒeniem zamĂłwienia skorzystaÄ z prawa do negocjacji warunkĂłw umowy. W przypadku rezygnacji przez Klienta z moĆŒliwoĆci negocjacji, niniejszy Regulamin stanowi treĆÄ zawartej pomiÄdzy stronami umowy.
- DostÄp do Regulaminu Klient moĆŒe uzyskaÄ w kaĆŒdym momencie pod adresem:Â marcinprusinski.pl/regulamin, a takĆŒe poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie noĆniku.
- JeĆŒeli nie zostaĆo to wyraĆșnie wskazane w informacji handlowej, produkty oferowane w sklepie internetowym sÄ
nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostaĆy legalnie wprowadzone na rynek polski. Informacja ta jest rĂłwnoznaczna z zobowiÄ
zaniem Sprzedawcy do dostarczenia Klientowi produktĂłw bez wad.
- Komunikacja ze SprzedawcÄ
dokonywana przez Klienta powoduje ponoszenie przez Klienta kosztĂłw, jakie wynikajÄ
z umĂłw zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi, za moĆŒliwoĆÄ korzystania z okreĆlonych form komunikacji na odlegĆoĆÄ. Sprzedawca nie pobiera ĆŒadnych dodatkowych opĆat ani ĆwiadczeĆ za moĆŒliwoĆÄ komunikowania siÄ z nim.
- Konsument w sytuacji sporu ze SprzedawcÄ
ma moĆŒliwoĆÄ polubownego zaĆatwienia sprawy poprzez:
- zwrĂłcenie siÄ do staĆego polubownego sÄ
du konsumenckiego,
- mediacjÄ,
- zwrĂłcenie siÄ do WojewĂłdzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
- zwrĂłcenie siÄ do Federacji KonsumentĂłw,
- skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporĂłw pomiÄdzy konsumentami i przedsiÄbiorcami na szczeblu unijnym dostÄpnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR)
- DEFINICJE
UĆŒyte w Regulaminie pojÄcia oznaczajÄ
odpowiednio:
- Sklep / Sklep Internetowy â sklep internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ dostÄpny pod adresem www.marcinprusinski.pl
- Sprzedawca â Marcin PrusiĆski, prowadzÄ
cy dziaĆalnoĆÄ gospodarczÄ
pod firmÄ
Mental Progress Marcin PrusiĆski, Sarni Stok 90/44, 43-300 Bielsko-BiaĆa, NIP 5492209569
- Klient â osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadajÄ
ca osobowoĆci prawnej, ktĂłrej ustawa przyznaje zdolnoĆÄ prawnÄ
, nabywajÄ
ca produkty za poĆrednictwem Sklepu internetowego,
- Konto Klienta â indywidualny panel Klienta dostÄpny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu, oznaczony loginem i hasĆem, sĆuĆŒÄ
cy do nabywania produktĂłw za poĆrednictwem Sklepu internetowego,
- Konsument â osoba fizyczna nabywajÄ
ca produkty w Sklepie internetowym w celu niezwiÄ
zanym bezpoĆrednio z jej dziaĆalnoĆciÄ
gospodarczÄ
lub zawodowÄ
,
- PrzedsiÄbiorca â osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadajÄ
ca osobowoĆci prawnej, nabywajÄ
ca produkty w Sklepie internetowym w ramach dziaĆalnoĆci gospodarczej lub zawodowej.
- Dni robocze â dni tygodnia od poniedziaĆku do piÄ
tku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z ustawÄ
z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach ustawowo wolnych od pracy.
- Regulamin â niniejszy dokument, okreĆlajÄ
cy prawa i obowiÄ
zki Sprzedawcy i Klienta oraz warunki skĆadanie zamĂłwieĆ i dokonywania zakupĂłw w Sklepie internetowym.
- KONTO KLIENTA
Â
- Klient w celu zaĆoĆŒenia Konta klienta dokonuje rejestracji za pomocÄ
formularza, podajÄ
c dane wymienione w formularzu rejestracji, w tym przede wszystkim adres e-mail, hasĆo, dane adresowe i kontaktowe.
- HasĆo podawane przy logowaniu do Sklepu moĆŒe skĆadaÄ siÄ z liter, cyfr lub/oraz znakĂłw specjalnych. HasĆo jest indywidualne dla kaĆŒdego Klienta. HasĆo moĆŒna zmieniÄ w Koncie klienta poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasĆa.
- Loginem uĆŒytkownika jest podany przy rejestracji adres e-mail Klienta.
- ZaĆoĆŒenie Konta klienta jest bezpĆatne i dobrowolne.
- Rejestracja nie jest warunkiem zĆoĆŒenia zamĂłwienia w Sklepie. Klient ma moĆŒliwoĆÄ zĆoĆŒenia zamĂłwienia za poĆrednictwem Sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji, korzystajÄ
c z formularza zamĂłwienia.
- Klient zobowiÄ
zuje siÄ do podania prawdziwych danych.
- ZAMĂWIENIA
Â
- Informacje o produktach prezentowane w Sklepie internetowym nie stanowiÄ
oferty w rozumieniu przepisĂłw Kodeksu cywilnego, stanowiÄ
zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaĆŒy.
- ZĆoĆŒenie zamĂłwienia stanowi ofertÄ w rozumieniu przepisĂłw Kodeksu cywilnego, zĆoĆŒonÄ
Sprzedawcy przez Klienta.
- Klient ma do wyboru dwa sposoby zĆoĆŒenia zamĂłwienia:
- zĆoĆŒenie zamĂłwienia po wczeĆniejszej rejestracji, za poĆrednictwem Konta Klienta
- zĆoĆŒenie zamĂłwienia bez rejestracji, za poĆrednictwem formularza zamĂłwienia.
- W celu zĆoĆŒenia zamĂłwienia Klient powinien dodaÄ do âKoszykaâ produkt, ktĂłry zamierza kupiÄ. Dodanie produktu do âKoszykaâ nie jest rĂłwnoznaczne ze zĆoĆŒeniem zamĂłwienia. Produkty mogÄ
byÄ dowolnie dodawane lub usuwane z âKoszykaâ.
- Klient posiadajÄ
cy Konto klienta, po zalogowaniu siÄ i po ostatecznym dodaniu produktĂłw do âKoszykaâ zostaje przekierowany do formularza sĆuĆŒÄ
cego do skĆadania zamĂłwieĆ, celem podania sposobu dostawy i metody pĆatnoĆci. NastÄpnie Klient zostaje przekierowany do podsumowania zamĂłwienia. ZĆoĆŒenie zamĂłwienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku âKupujÄ i pĆacÄâ.
- Klient nieposiadajÄ
cy Konta klienta, po ostatecznym dodaniu produktĂłw do âKoszykaâ zostaje przekierowany do formularza sĆuĆŒÄ
cego do skĆadania zamĂłwieĆ, celem podania adresu, danych pĆatnika, sposobu dostawy oraz metody pĆatnoĆci. NastÄpnie Klient zostaje przekierowany do podsumowania zamĂłwienia. ZĆoĆŒenie zamĂłwienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku âKupujÄ i pĆacÄâ.
- Warunkiem zĆoĆŒenia zamĂłwienia jest zapoznanie siÄ i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed zĆoĆŒeniem zamĂłwienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamĂłwienia.
- NaciĆniÄcie na przycisk âKupujÄ i pĆacÄâ oznacza zĆoĆŒenie przez Klienta zamĂłwienia z obowiÄ
zkiem zapĆaty.
- Informacja o caĆkowitej wartoĆci zamĂłwienia, ktĂłra obejmuje cenÄ towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest kaĆŒdorazowo podawana na stronie Sklepu internetowego w trakcie skĆadania zamĂłwienia, w tym przed bezpoĆrednim zatwierdzeniem i zĆoĆŒeniem przez Klienta zamĂłwienia. SÄ
to caĆkowite koszty, ktĂłre Klient zobowiÄ
zany jest zapĆaciÄ wraz z naleĆŒnymi podatkami i kosztami dostarczenia towaru.
- Po zĆoĆŒeniu zamĂłwienia, Sprzedawca przesyĆa niezwĆocznie Klientowi informacjÄ o przyjÄciu zamĂłwienia (przyjÄcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy skĆadaniu zamĂłwienia lub powiÄ
zany z Kontem klienta. Umowa zostaje zawarta z chwilÄ
przesĆania Klientowi przez SprzedawcÄ informacji o przyjÄciu zamĂłwienia.
- Wraz z informacjÄ
o przyjÄciu zamĂłwienia Sprzedawca przesyĆa Klientowi zaĆÄ
czniki w formacie PDF w postaci niniejszego Regulaminu, pouczenia o prawie odstÄ
pienia od umowy oraz wzoru oĆwiadczenia o odstÄ
pieniu od umowy.
- Klient moĆŒe skĆadaÄ zamĂłwienia w Sklepie internetowym o kaĆŒdej porze, przez 24 godziny na dobÄ, 7 dni w tygodniu. W przypadku zĆoĆŒenia zamĂłwienia w dni niestanowiÄ
ce dni roboczych, albo teĆŒ dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z ustawÄ
z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach ustawowo wolnych od pracy termin na przyjÄcie oferty dla Sprzedawcy rozpoczyna bieg od dnia roboczego nastÄpujÄ
cego bezpoĆrednio po dniach, o ktĂłrych mowa na wstÄpie.
- PĆATNOĆÄ I CENA
- Klient ma moĆŒliwoĆÄ dokonania zapĆaty za towar tytuĆem zĆoĆŒonego zamĂłwienia w nastÄpujÄ
cy sposĂłb:
- gotĂłwkÄ
w momencie odbioru osobistego,
- przelewem albo wpĆatÄ
na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Numer konta Sprzedawcy: 66 1050 1070 1000 0092 6655 9468
- za poĆrednictwem serwisu tpay,
- W przypadku pĆatnoĆci realizowanej przelewem lub wpĆatÄ
, wpĆaty dokonaÄ naleĆŒy na nastÄpujÄ
cy rachunek bankowy Mental Progress Marcin PrusiĆski  ul. Sarni Stok 90/44, 43-300 Bielsko-BiaĆa, o numerze: 66 1050 1070 1000 0092 6655 9468
- w tytule przelewu lub wpĆaty podajÄ
c imiÄ i nazwisko lub firmÄ Klienta oraz numer zamĂłwienia otrzymany w informacji o przyjÄciu zamĂłwienia.
- Ceny podane na stronie Sklepu Internetowego sÄ
cenami brutto i wyraĆŒone sÄ
w zĆotych polskich. Cena produktu przed dodaniem do âKoszykaâ nie zawiera kosztĂłw przesyĆki.
- DOSTAWA
- Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy spoĆrĂłd dostÄpnych na stronie Sklepu internetowego. Dostawa nastÄpuje na adres wskazany przez Klienta w zamĂłwieniu.
- Dostawy odbywajÄ
siÄ w dni robocze, od poniedziaĆku do piÄ
tku. W weekendy i dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z ustawÄ
z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach ustawowo wolnych od pracy dostawy nie sÄ
realizowane.
- Koszty dostarczenia towaru, ktĂłre oprĂłcz ceny za towar ponosi Klient, sÄ
podawanie na stronie Sklepu internetowego przy skĆadaniu zamĂłwienia.
- Z chwilÄ
wydania towaru na KupujÄ
cego przechodzÄ
korzyĆci i ciÄĆŒary zwiÄ
zane z rzeczÄ
oraz niebezpieczeĆstwo jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia. W przypadku PrzedsiÄbiorcy za wydanie towaru uwaĆŒa siÄ powierzenie go przez SprzedawcÄ przewoĆșnikowi lub spedytorowi. W przypadku Konsumenta za wydanie towaru uwaĆŒa siÄ jego odebranie od przewoĆșnika lub spedytora przez Klienta.
- Klient bÄdÄ
cy PrzedsiÄbiorcÄ
jest zobowiÄ
zany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyĆki i w obecnoĆci przedstawiciela podmiotu realizujÄ
cego przewĂłz lub spedycjÄ. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeĆ przesyĆki PrzedsiÄbiorca zobowiÄ
zany jest do spisania stosownego protokoĆu.
- Zaleca siÄ, aby Klient bÄdÄ
cy Konsumentem, w miarÄ moĆŒliwoĆci, dokonaĆ sprawdzenia towaru po dostarczeniu przesyĆki i w obecnoĆci przedstawiciela podmiotu realizujÄ
cego przewĂłz lub spedycjÄ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeĆ przesyĆki zaleca siÄ rĂłwnieĆŒ, aby Konsument spisaĆ stosowny protokĂłĆ i niezwĆocznie skontaktowaĆ siÄ ze SprzedawcÄ
.
- W przypadku zamĂłwieĆ zĆoĆŒonych przez osoby niebÄdÄ
ce Konsumentami jeĆŒeli Sprzedawca nie moĆŒe speĆniÄ Ćwiadczenia z tego powodu, ĆŒe zamĂłwiony produkt nie jest dostÄpny, niezwĆocznie, najpĂłĆșniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy jest uprawniony do odstÄ
pienia od umowy.
- ODSTÄPIENIE OD UMOWY
Â
- Klient bÄdÄ
cy Konsumentem, ktĂłry za poĆrednictwem Sklepu internetowego zawarĆ umowÄ na odlegĆoĆÄ, moĆŒe w terminie 14 dni odstÄ
piÄ od niej bez podawania przyczyny.
- Prawo do odstÄ
pienia od umowy nie przysĆuguje Konsumentowi w przypadku produktĂłw wyprodukowanych wedĆug specyfikacji Konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Produkty co do, ktĂłrych Konsumentowi nie przysĆuguje prawo do odstÄ
pienia od umowy wyraĆșnie oznaczone sÄ
w Sklepie internetowym informacjÄ
âProdukt na zamĂłwienieâ oraz w swym opisie zawierajÄ
pouczenie o braku uprawnienia do odstÄ
pienia od umowy.
- Bieg terminu do odstÄ
pienia od umowy rozpoczyna siÄ od dnia, w ktĂłrym Klient objÄ
Ć towar w posiadanie lub w ktĂłrym wskazana przez niego osoba trzecia inna niĆŒ przewoĆșnik weszĆa w posiadanie towaru. Do zachowania terminu do odstÄ
pienia od umowy wystarczy wysĆanie oĆwiadczenia o odstÄ
pieniu od umowy przed upĆywem terminu do odstÄ
pienia od umowy.
- Klient, uprawnienie do odstÄ
pienia od umowy sprzedaĆŒy moĆŒe zrealizowaÄ poprzez wysĆanie wypeĆnionego i podpisanego oĆwiadczenia o odstÄ
pieniu od umowy na adres:Â biuro@mentalprogress.pl
- WykonujÄ
c prawo do odstÄ
pienia od umowy sprzedaĆŒy Klient moĆŒe skorzystaÄ z formularza oĆwiadczenia o odstÄ
pieniu od umowy zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, ktĂłry rĂłwnieĆŒ zostaĆ przesĆany Klientowi jako zaĆÄ
cznik wraz z informacjÄ
o przyjÄciu zamĂłwienia, jednak nie jest to obowiÄ
zkowe.
- W przypadku odstÄ
pienia od umowy, umowÄ uwaĆŒa siÄ za niezawartÄ
.
- W razie odstÄ
pienia od umowy Klient ma obowiÄ
zek zwrĂłciÄ zakupiony towar niezwĆocznie, jednak nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni od dnia odstÄ
pienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysĆanie zwracanego towaru przed upĆywem 14 dni na adres: biuro@mentalprogress.pl
- Koszty zwrotu (odesĆania) towaru ponosi Klient.
- Sprzedawca niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni od otrzymania oĆwiadczenia Klienta o odstÄ
pieniu od umowy, zwrĂłci Klientowi wszystkie dokonane przez niego pĆatnoĆci, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjÄ
tkiem dodatkowych kosztĂłw wynikajÄ
cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niĆŒ najtaĆszy zwykĆy sposĂłb dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu pĆatnoĆci przy uĆŒyciu takiego samego sposobu zapĆaty, jakiego uĆŒyĆ Klient, chyba ĆŒe Klient w oĆwiadczeniu o odstÄ
pieniu od umowy wskazaĆ inny sposĂłb zwrotu, ktĂłry nie wiÄ
ĆŒe siÄ dla niego z ĆŒadnymi kosztami.
- Sprzedawca moĆŒe wstrzymaÄ siÄ ze zwrotem pĆatnoĆci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesĆania, w zaleĆŒnoĆci od tego, ktĂłre zdarzenie nastÄ
pi wczeĆniej.
- RÄKOJMIA ZA WADY
Â
- Klientowi bÄdÄ
cemu PrzedsiÄbiorcÄ
nie przysĆugujÄ
uprawnienia z tytuĆu rÄkojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Wobec Klienta bÄdÄ
cego Konsumentem Sprzedawca ponosi odpowiedzialnoĆÄ za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej, na zasadach okreĆlonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
- Reklamacja moĆŒe zostaÄ zĆoĆŒona przez Klienta bÄdÄ
cego Konsumentem pisemnie na adres:Â biuro@mentalprogress.pl
- SkĆadajÄ
c reklamacjÄ Klient moĆŒe skorzystaÄ ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiÄ
zkowe.
- W przypadku skĆadania reklamacji bez wykorzystania wzoru formularza reklamacji Klient powinien podaÄ w zgĆoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
- imiÄ, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe;
- informacje dotyczÄ
ce daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
- informacje i okolicznoĆci dotyczÄ
ce przedmiotu reklamacji, w szczegĂłlnoĆci rodzaju i daty wystÄ
pienia wady;
- ĆŒÄ
danie dotyczÄ
ce sposobu rozpoznania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje siÄ do reklamacji Klienta niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 30 dni od dnia jej zĆoĆŒenia, a w przypadku gdy reklamacja dotyczyÄ bÄdzie ĆŒÄ
dania z rÄkojmi za wady w postaci wymiany rzeczy lub usuniÄcia wady albo obniĆŒenia ceny, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni. Brak ustosunkowania siÄ Sprzedawcy w powyĆŒszym terminie oznacza, ĆŒe Sprzedawca uznaĆ reklamacjÄ za uzasadnionÄ
.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony pisemnie.
- W przypadku nieuwzglÄdnienia reklamacji Klient zostanie ponadto pisemnie powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraĆŒa, czy teĆŒ nie, zgodÄ na pozasÄ
dowe rozwiÄ
zanie sporu. W przypadku wyraĆŒenia zgody, Sprzedawca wskaĆŒe Klientowi podmiot wĆaĆciwy do pozasÄ
dowego rozwiÄ
zania sporu.
- Koszty przesyĆki towaru w zwiÄ
zku z reklamacjÄ
ponosi Klient. W razie uznania reklamacji za zasadnÄ
Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyĆki, nie wiÄksze jednak niĆŒ koszt normalnej przesyĆki poleconej.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Â
SzczegĂłĆowe informacje dotyczÄ
ce przetwarzania danych osobowych KlientĂłw okreĆlone zostaĆy w âPolityce prywatnoĆciâ, dostÄpnej pod adresem: www.marcinprusinski.pl/polityka-prywatnosci, stanowiÄ
cej integralnÄ
czÄĆÄ niniejszego Regulaminu.
- POLITYKA COOKIES
Â
SzczegĂłĆowe informacje dotyczÄ
ce plikĂłw Cookies zawarte sÄ
w âPolityce Cookiesâ, dostÄpnej pod adresem www.marcinprusinski.pl/polityka-cookies, stanowiÄ
cej integralnÄ
czÄĆÄ niniejszego Regulaminu.
- ĆWIADCZENIE USĆUG DROGÄ ELEKTRONICZNÄ
- Postanowienia rozdziaĆu XII. Regulaminu stanowiÄ
regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Ćwiadczeniu usĆug drogÄ
elektronicznÄ
.
- Sprzedawca Ćwiadczy za poĆrednictwem Sklepu internetowego nastÄpujÄ
ce UsĆugi elektroniczne:
- zaĆoĆŒenie i prowadzenie Konta klienta w Sklepie internetowym, âą umoĆŒliwienie zĆoĆŒenia zamĂłwienia poprzez odpowiedni formularz,
- umoĆŒliwienie przesĆania wiadomoĆci za poĆrednictwem formularza kontaktowego dostÄpnego w ramach Sklepu internetowego.
- usĆuga Newslettera.
- Wymagania techniczne niezbÄdne do wspĂłĆpracy z systemem teleinformatycznym, za poĆrednictwem, ktĂłrego Sprzedawca Ćwiadczy UsĆugi elektroniczne:
- dostÄp do sieci Internet âą czynne konto poczty elektronicznej,
- przeglÄ
darka internetowa: Internet Explorer w wersji 7 i wyĆŒszej, Google Chrome w wersji 4 i wyĆŒszej, Mozilla Firefox w wersji 2.0 i wyĆŒszej, Opera w wersji 10 i wyĆŒszej, Safari w wersji 4 i wyĆŒszej z zainstalowanymi aktualnymi wersjami Java i Flash,
- Zakazuje siÄ Klientowi dostarczania treĆci o charakterze bezprawnym.
- Umowa o Ćwiadczenie usĆug drogÄ
elektronicznÄ
zostaje zawartÄ
z chwilÄ
zarejestrowania przez KupujÄ
cego Konta Klienta, zapisania siÄ do usĆugi Newslettera, z chwilÄ
zĆoĆŒenia zamĂłwienia bez uprzedniej rejestracji, a takĆŒe w momencie przesĆania wiadomoĆci za poĆrednictwem formularza kontaktowego.
- Umowa o Ćwiadczenie usĆugi elektronicznej polegajÄ
cej na umoĆŒliwieniu zĆoĆŒenia zamĂłwienia poprzez odpowiedni formularz, a takĆŒe dotyczÄ
ca przesĆania wiadomoĆci za poĆrednictwem formularza kontaktowego, zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiÄ
zaniu z chwilÄ
realizacji zamĂłwienia.
- Umowa o Ćwiadczenie usĆugi elektronicznej polegajÄ
cej na za zaĆoĆŒeniu i prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym, a takĆŒe dotyczÄ
ca usĆugi Newslettera, zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
- KupujÄ
cy moĆŒe w kaĆŒdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiÄ
zaÄ umowÄ, o ktĂłrej mowa w ust. 7 poprzez przesĆanie stosownego oĆwiadczenia za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mentalprogress.pl
- W razie wykrycia wad lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu internetowego Klient uprawniony jest do zĆoĆŒenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia ujawnienia siÄ wady lub przerwy.
- Klient moĆŒe zĆoĆŒyÄ reklamacjÄ za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mentalprogress.pl
- Sprzedawca rozpatrzy reklamacjÄ w terminie nie dĆuĆŒszym niĆŒ 30 dni od dnia jej otrzymania, informujÄ
c KupujÄ
cego niezwĆocznie o jej wynikach.
- POSTANOWIENIA KOĆCOWE
- Klienci mogÄ
uzyskaÄ dostÄp do niniejszego Regulaminu w kaĆŒdym czasie za poĆrednictwem linku zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego. Regulamin moĆŒe zostaÄ utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim noĆniku danych.
- JeĆli ktĂłrekolwiek z postanowieĆ niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, niewaĆŒne lub w inny sposĂłb niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyĆÄ
czone. W pozostaĆym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
- Sprzedawca moĆŒe dokonaÄ zmiany postanowieĆ Regulaminu po uprzednim poinformowaniu KlientĂłw poprzez publikacjÄ jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu lub nowa treĆÄ Regulaminu wchodzi w ĆŒycie po upĆywie 14 dni od daty umieszczenia nowej treĆci Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
- ZamĂłwienia zĆoĆŒone w trakcie obowiÄ
zywania poprzedniej wersji Regulaminu bÄdÄ
realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
- Ewentualne spory powstaĆe pomiÄdzy SprzedawcÄ
a Klientem, ktĂłry jest Konsumentem, rozstrzygane bÄdÄ
przez sÄ
d powszechny wĆaĆciwy zgodnie z przepisami Kodeksu postÄpowania cywilnego.
- Ewentualne spory powstaĆe pomiÄdzy SprzedawcÄ
a Klientem, ktĂłry nie jest Konsumentem w rozumieniu, rozstrzygane bÄdÄ
przez sÄ
d powszechny wĆaĆciwy ze wzglÄdu na siedzibÄ Sprzedawcy.